PREȚUL ȘI MODALITATEA DE LIVRARE
Toate produsele și mărfurile pe care le veți achiziționa de la magazinul nostru on-line se vor
livra cu o firmă de curierat rapid sau cu un transportator la alegerea dumneavoastră. Costurile
de transport de la depozitul nostru la sediul dumneavoastră nu sunt incluse în prețul
produselor și vor fi plătite de către client. Costurile de livrare nu sunt incluse în comandă și
vor fi adăugate la prețul final al comenzii. În cazul unei comenzi vă rugăm să ne furnizați
adresa de livrare, telefonul de contact în comanda scrisă transmisă către noi sau telefonic.
Termenul de livrare depide de locatia clientului, spatiu disponibili la curier in masina si poate dura intre 2-15 zile.
REFUZUL ÎNDEPLINIRII UNUI CONTRACT / RETURUL PRODUSELOR
În cazul în care nu sunteți mulțumiți de produsele achiziționate de la colegii noștrii din rețeaua
noastră de vânzări sau din magazinul on-line puteți să invocați un motiv întemeiat cantitativ
sau calitativ în termen de 14 zile pentru a anula contractul și returna produsele achiziționate.
Decargo SRL vă va returna banii, doar prin transfer bancar, în termen de 30 de zile
de la data returnării produselor într-unul din sediile companiei.
CONDIȚIILE DE RETURNARE ALE PRODUSELOR.
• Pentru a returna produsul achiziționat mai întâi trebuie să trimiteți o notificare scrisă pe mail
la office@transpaleti-hidraulici.ro în care să specificați un motiv întemeiat pentru a returna
produsul.
• Produsul returnat nu trebuie să prezinte urme de uzură sau folosință. Decargo SRL
își rezervă dreptul să nu returneze întreaga valoare a produsului dacă produsul este folosit sau
avariat. Compania noastră va percepe clientului o taxă de 12% și costurile suplimentare
ocazionate de returul fiecărui produs.
• Costurile de transport (de returnare / de expediție) ale bunurilor și produselor sunt suportate
de către client.
Condițiile pentru ANULAREA UNUI CONTRACT/RETURNAREA PRODUSELOR
nu sunt valabile în următoarele cazuri:
- produsele nu se află pe stocul Decargo SRL în acel moment și trebuie
comandate în mod special pentru client.
- produsele nu fac parte din stocul obișnuit și fac obiectul unei comenzi unice pentru
client.
GARANȚIA ȘI SERVICIILE ÎN GARANȚIE
Fiecare produs comercializat de Decargo SRL beneficiază de o perioadă de garanție
care se găsește scrisă în contractul de vânzare, factura fiscală sau pe website-ul companiei
noastre. Pentru fiecare cerință din perioada de garanție clientul trebuie să prezinte contractul
de vânzare sau factura fiscală în original.
Condițiile de garanție:
1 / Produsele se află încă în perioada de garanție.
2 / S-au îndeplinit cu strictețe toate regulile și normele de folosință pentru un regim normal de
utilizare a produsului. Deteriorările provocare datorită unui regim de exploatare impropriu nu
vor fi remediate de către Candex Forklifts SRL.
3 / Remedierea defectelor sau deteriorărilor produselor trebuie să se facă numai de către
personalul autorizat de către Candex Forklifts SRL și orice intervenție externă va produce
anularea garanției.
Intervențiile de orice fel asupra produselor în perioada de garanție sau post-garanție se
execută doar în atelierele de reparații Decargo SRL. Transportul produsului defect de
la sediul clientului la sediul Decargo SRL nu este inclus în garanția oferită de
producător și va trebui suportat de către proprietarul produsului.
Decargo SRL
RO21890076, J05/1477/2007
Sediu social Str. Selesului 38A, bl.T1 SC.A, Oradea, Bihor
Punc de lucru
Sos. Borsului 31A, Oradea, Bihor
Punct de ridicare marfa: Sos. Bucuresti-Urziceni nr.64J, Afumati, Ilfov